איך מתאימים את התפריט היומי לביצועים הספורטיביים שהצבתם לעצמכם?

לרוב מתחילים בחלבון, אחר כך קובעים את הפחמימה ובסוף מגיעים לסיבים, לוויטמינים ולמינרלים. פיזיולוג המאמץ ודיאטן הספורט הקליני ד"ר שון פורטל, מסביר מה הדרך הנכונה לבנות את התפריט היומי עבור כל מטרה, ומתייחס גם לשאלה החשובה שכל מתאמן שואל: מתי הזמן הנכון לצרוך מזון?

הכי טעים עכשיו

מה הסימנים לכך שאתם לא צורכים מספיק חלבון?

מתאמנים רבים מחליטים לקפוץ למים העמוקים של הספורט התחרותי בלי לקחת בחשבון יותר מדי את חשיבות התזונה הנכונה, בדגש על כמות החלבונים, ואז מופיעים סימני האזהרה. אבל יש דרך להימנע מאותה חולשה שעלולה לתקוף את הגוף, והיא מתחילה בצלחת

מה הסימנים לכך שאתם לא צורכים מספיק חלבון?

מתאמנים רבים מחליטים לקפוץ למים העמוקים של הספורט התחרותי בלי לקחת בחשבון יותר מדי את חשיבות התזונה הנכונה, בדגש על כמות החלבונים, ואז מופיעים סימני האזהרה. אבל יש דרך להימנע מאותה חולשה שעלולה לתקוף את הגוף, והיא מתחילה בצלחת

מה חדש?

סיפורים פופולריים

ערוץ הוידאו שלנו

מה הקשר בין
טריאתלון והצלחה?

60 שניות על הקשר בין תחרותיות ספורטיבית ובין הצלחה בעסקים, עם נועם אליעזר, אסטרטג שיווק ומיתוג

נגן וידאו

המאמן ארן הרשלג

"רצים פשוט עושים את זה, הם רצים לקו הסיום גם אם מישהו אחר הגיע אליו קודם"

מאמן השבוע

המאמן ארן הרשלג

"תעשה קצת יותר בכל יום ממה שאתה חושב שאתה יכול."
מאמן השבוע
תזונה

הכל על תזונה נכונה